Kampanie i Promocje

  • ​VIFON w Must Be The Music - Tylko Muzyka

    Czwartek, 24 września 2015

    VIFON to jedne z najbardziej popularnych zup błyskawicznych w Polsce, więc marka towarzyszy zmaganiom uczestników jubileuszowej X edycji programu Must Be The Music - Tylko Muzyka w telewizji Polsat w ich drodze do sławy i popularności. Jubileusz obchodzi również marka VIFON, która jest od 25 lat obecna na polskim rynku. Satysfakcja z występów na scenie oraz satysfakcja smaku i... Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania promująca produkty marki Podravka, idealne do przygotowania dań kuchni śródziemnomorskiej. Działania prowadzone są w telewizji, Internecie, prasie oraz w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Sobotnie warsztaty w koncepcie restauracyjnym Water&Wine zostały przygotowane we współpracy z wydawnictwem Sezonownik, które w tym roku podjęło się zorganizowania serii warsztatów poświęconych ziołom – „Zielnik Sezonownika”. Zwieńczeniem tego cyklu była właśnie wizyta w zakładzie butelkującym Cisowiankę i wspólne gotowanie pod okiem szefa kuchni Water&Wine – Marka... Czytaj więcej »

  • Pod hasłem „Wyskocz z kapci” wystartowała nowa kampania marki Nałęczowianka. Celem akcji jest zachęcenie Polaków do codziennej aktywności i witalnego stylu życia. Kampania będzie prowadzona w prasie, TV, Internecie oraz w kanałach społecznościowych. W ramach towarzyszącej kampanii loterii promocyjnej, zwycięzcy po przesłaniu do organizatora domowych kapci, otrzymają zestaw... Czytaj więcej »

  • Kamis pomaga zorganizować kuchnię!

    Wtorek, 22 września 2015

    Z początkiem września ruszyła nowa promocja konsumencka marki Kamis. Z myślą o komforcie i wygodzie w kuchni, Kamis stworzył dla konsumentów specjalny Przyprawnik Kamis, który pozwoli wygodnie przechowywać przyprawy. Przyprawnik można otrzymać w zamian za zebrane punkty. Czytaj więcej »

  • Heineken ujawnia kolejne elementy globalnej kampanii związanej z premierą filmu Spectre. Jej głównym elementem jest nowa reklama telewizyjna z Danielem Craigem jako Agentem 007, który bierze udział w oszałamiającym pościgu łodzią motorową. Marka ogłosiła również ekscytującą kampanię w social mediach, której kulminacyjnym punktem jest wykonanie pierwszego na świecie selfie z... Czytaj więcej »

  • Ruszyła wielka kampania reklamowa Almette!

    Poniedziałek, 21 września 2015

    Serek Almette zachwyca wyjątkowym smakiem, bo jest produkowany z polskiego mleka i naturalnych składników. Firma Hochland Polska przystąpiła do nowej, wielkiej kampanii reklamowej „Almette z polskiego mleka i naturalnych składników”. Czytaj więcej »

  • Lewiatan ponownie w telewizji!

    Piątek, 18 września 2015

    14 września Lewiatan rozpoczą kolejną tegoroczną kampanię reklamową w telewizji. Reklamy „Do Lewiatana jeden krok…” znów zagoszczą na antenach największych stacji telewizyjnych, m.in. TVP1, TVP2, POLSAT, TVN7, TV4. Czytaj więcej »

  • 14 września ruszyła kolejna edycja „Żyj smacznie i zdrowo” – popularnego w Polsce programu edukacyjnego o zdrowym żywieniu. Już po raz szósty, setki tysięcy uczniów w całej Polsce poznają zasady racjonalnego odżywiania. Do tej pory akcja gościła w ponad 70% szkół w naszym kraju! Program otrzymał w tym roku patronaty między innymi od Ministra Edukacji Narodowej, Ministra... Czytaj więcej »

  • Od 3 września Marieta Marecka zabiera Klientów Chaty Polskiej w podróż po poszczególnych Krainach Smaków. Każdy region naszego kraju ma swój charakterystyczny smak, świeże składniki, naturalne dodatki i najlepsze, polskie tradycje. Na początku Marieta jest przewodniczką po Wielkopolsce. Czytaj więcej »

  • Jesienna promocja Fitelli wystartowała

    Środa, 16 września 2015

    Marka Fitella - lider na rynku Musli w Polsce, wie jak być zdrowym i modnym tej jesieni! Specjalnie dla swoich fanów Fitella przygotowała ofertę promocyjną i konkurs, w którym do wygrania są vouchery wycieczkowe i bony na zakupy. Czytaj więcej »

  • Teraz z Nutellą powiesz jeszcze więcej!

    Poniedziałek, 14 września 2015

    Rusza nowa kampania „Powiedz to z Nutellą”. Czytaj więcej »

  • Włoscy bohaterowie Malmy w kampanii marki

    Poniedziałek, 14 września 2015

    Marka Malma na swoich kanałach w mediach społecznościowych prezentuje klientom słoneczną Italię przez pryzmat bohaterów, którzy pochodzą z Włoch, ale na stałe lub tymczasowo mieszkają w Polsce. Komunikaty te zostaną wsparte za pomocą dodatkowej kampanii nawiązującej do publikowanych wywiadów. Czytaj więcej »

  • Korzystaj ze zniżek z Tic Tac!

    Piątek, 11 września 2015

    Promocja marki Tic Tac pod hasłem „Każda paka daje piątaka” to miliony zniżek do wygrania! Każde opakowanie to gwarancja 5 zł zniżki u partnerów, którymi są: Sizeer, Rossmann, Play i Cinema City. Czytaj więcej »

  • Rama Smaż jak szef kuchni odkrywa sekret szefów kuchni, którzy często do smażenia mieszają różne tłuszcze. Produkt jest połączeniem olejów wysokiej jakości, a jego receptura sprawia, że nie pryska podczas smażenia. Właśnie rozpoczęły się działania promocyjne mające na celu wprowadzenie na rynek Ramy Smaż jak szef kuchni, a 14 września startuje kampania TV. Ambasadorem... Czytaj więcej »

  • Marka Wedel ujawniła bohatera swojej najnowszej kampanii reklamowej. Jest nim kosmita Wargorr, bohater zaprezentowany w fazie teaserowej akcji, który przybywa na Ziemię w poszukiwaniu dziecięcej radości. Kampania z nową postacią to zintegrowane działania obejmujące kanały zarówno telewizyjne, internetowe, punkty sprzedaży, jak i OOH. Wargorr jest bohaterem nowej komunikacji,... Czytaj więcej »

  • Od 3 września Chata Polska ruszyła z kampanią wizerunkową wykorzystującą postać Mariety Mareckiej, autorki bloga kulinarnego „W kuchni bez dubli” oraz programu kulinarnego „ABC gotowania” w stacji telewizyjnej KUCHNIA +. Sesja zdjęciowa odbyła się w połowie wakacji, a kreacje przygotowywała poznańska agencja AboutAD. Czytaj więcej »

  • Carlsberg Polska stworzył animowany film edukacyjny w ramach kampanii społecznej „Weź mnie w obroty”, aby pokazać konsumentom, że oddawanie butelek zwrotnych to oszczędność surowców, energii i pieniędzy. W naszym kraju butelki wykorzystuje się jedynie od 8 do 12 razy, a mogą one rotować w rynku nawet 20. Film w wersji video jest już dostępny na kanale YouTube. Czytaj więcej »

  • Na dwa miesiące przed światową premierą filmu Spectre, Heineken ogłasza kolejną odsłonę współpracy z kultową marką filmów o Jamesie Bondzie. W zintegrowanej kampanii konsumenci z całej Polski uzyskają dostęp do unikalnych materiałów zza kulis filmu, a także możliwość uczestniczenia w przełomowej kampanii social mediowej. Czytaj więcej »

  • W jesiennej ramówce stacji TVN ponownie zagości show MasterChef. Czwarta edycja zapowiada się wyjątkowo apetycznie, zwłaszcza, że każdy odcinek potrwa aż 90 minut! Przyprawy i zioła Appetita będą towarzyszyć miłośnikom gotowania podczas wszystkich etapów programu. Kulinarna batalia rozpocznie się już w niedzielę 6 września! Czytaj więcej »

  • Wraz z początkiem września ruszają emisje nowych odcinków popularnych seriali i programów rozrywkowych, a także pojawiają się nowe propozycje stacji telewizyjnych. Przed wybranymi pozycjami z nowej ramówki pojawi się apetyczny, krótki spot prezentujący makaronową nowość od Lubelli. Czytaj więcej »

  • INSIGNIA dla marki Bracki Pils

    Środa, 02 września 2015

    Wystartowała kampania ditigal marki Brackie Pils, należącej do Grupy Żywiec. Za obsługę odpowiada Agencja INSIGNIA. Czytaj więcej »

  • Związek Polskie Mięso wystartował właśnie z nową kampanią promocyjno-informacyjną ,,Moda na wieprzowinę”. Kampania dotyczy mięsa wieprzowego oraz jego przetworów. Ma za zadanie uświadamianie konsumentów na temat jakości, wartości odżywczej oraz walorów mięsa wieprzowego, tym samym zachęcać Polaków do spożywania mięsa wieprzowego. Czytaj więcej »

  • Nowa odsłona kampanii marki Grześki

    Poniedziałek, 31 sierpnia 2015

    28 sierpnia marka Grześki wystartowała z kolejną odsłoną aktywności marketingowych, opartych na haśle Dziecku odmówisz?. Działania potrwają do końca roku i obejmą telewizję, Internet, emisje spotów w sieci kin Multikino oraz branding paczkomatów firmy InPost. Czytaj więcej »

  • Słońce, morze, radość, zabawa i… lemoniada – właśnie tak wygląda lato w miastach i miasteczkach na polskim wybrzeżu. Towarzysząca marce Cukier Królewski ekipa zrealizowała wyjątkowy film, który podsumowuje wakacyjną akcję promocyjną producenta. W ponad 40 miastach, do których dotarł lemonbus, przygotowano i rozdano ponad 45 000 lemoniad, czyli tyle, ile mieszkańców ma... Czytaj więcej »

  • Gwiazdy znów promują drugie śniadanie!

    Czwartek, 27 sierpnia 2015

    Z początkiem września rusza jesienna odsłona kampanii edukacyjno-informacyjnej „Jem Drugie Śniadanie”. Gwiazdy: Andrzej Krzywy, Dominika Gwit, Dorota Chotecka, Ania Wyszkoni i Marek Kaliszuk ponownie będą namawiali Polaków do zabierania ze sobą z domu drugiego śniadania. Start kolejnego etapu kampanii, która rozpoczęła się w marcu 2015 roku, idealnie zbiega się z wcieleniem w... Czytaj więcej »

  • Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Smakowita. Podobnie jak w poprzednich reklamach, miejscem akcji jest tradycyjna piekarnia. Tym razem jednak jesteśmy świadkami czegoś wyjątkowego. Na naszych oczach rodzi się gorące uczucie pomiędzy właścicielem piekarni i jego klientką, granych przez znanych aktorów - Cezarego i Katarzynę Żak. Razem, tak jak chleb i Smakowita... Czytaj więcej »

  • Jesienią rozpocznie się Pojedynek Smaków – nowa akcja firmy Dr. Oetker promująca znaną i lubianą pizzę Guseppe. Dodatkowe działania mają na celu wsparcie wprowadzenia na rynek dwóch nowych smaków pizzy: Hawaii oraz Chicken Thai. Działania prowadzone będą na specjalnie utworzonej stronie internetowej www.pojedyneksmakow.pl oraz na facebookowym profilu Guseppe. Czytaj więcej »

  • Nietypowa kampania Nestlé w Berlinie

    Wtorek, 25 sierpnia 2015

    Należąca do rodziny Nestlé marka Nescafé zachęcała nieznajomych w Berlinie do poznania się przy kawie. W ramach nietypowej akcji marketingowej przy przejściu dla pieszych przygotowano specjalne automaty do kawy imitujące przyciski wywołujące zielone światło. Maszyny wyposażone w ukryte kamery wyglądały jak typowe przyciski, jednak widniały na nich ekrany prezentujące osobę po... Czytaj więcej »

  • Już wkrótce Tyskie dostarczy Polakom wielu sportowych emocji i miliony tematów do rozmów. Właśnie rozpoczyna się nowa kampania, która w dowcipny sposób komunikuje działania Tyskiego i przypomina, jak ważny dla mężczyzn jest sport. Czytaj więcej »

więcej artykułów